Din webbläsare (Internet Explorer) är föråldrad. Uppdatera webbläsaren för en bättre och säkrare upplevelse.

Beteendeanalys Del 1

Utdrag ur Beteendeanalys i organisationer

Med hjälp av den kraftfulla metoden beteendeanalys uppnås bättre prestationer och resultat i organisationer, samtidigt som medarbetarna trivs. Arbetssättet kommer ursprungligen från USA och kallas Organizational Behavior Management (OBM).

Läs mer...
Beteendeanalys Del 1 Beteendeanalys Del 1
Beteendeanalys Del 1

Beteendeanalys Del 1

ISBN 9789127817388
Utkom 12 april 2016
ISBN
9789127817388
Typ
Häftad
Sidantal
70
Du har nått den maximala köpsumman.
Beteendeanalys Del 1 Beteendeanalys Del 1
Beteendeanalys Del 1
E-bok (Epub)

Beteendeanalys Del 1

ISBN 9789127817371
Utkom 25 april 2016
ISBN
9789127817371
Typ
E-bok (Epub)
Du har nått den maximala köpsumman.

Andra intressanta titlar

Med hjälp av den kraftfulla metoden beteendeanalys uppnås bättre prestationer och resultat i organisationer, samtidigt som medarbetarna trivs. Arbetssättet kommer ursprungligen från USA och kallas Organizational Behavior Management (OBM).

I den här utgåvan går psykologen och organisationskonsulten Rolf Olofsson igenom vad beteendeanalys är och hur den genomförs. Han visar exempelvis på vilka nyckelbeteenden och åtgärder som leder till bättre försäljningssiffror, ökad produktivitet och förbättrad kvalitet.

Denna utgåva utgörs av del 1 ur boken Beteendeanalys i organisationer (2010)Boken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. 

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker.

Med hjälp av den kraftfulla metoden beteendeanalys uppnås bättre prestationer och resultat i organisationer, samtidigt som medarbetarna trivs. Arbetssättet kommer ursprungligen från USA och kallas Organizational Behavior Management (OBM).

I den här utgåvan går psykologen och organisationskonsulten Rolf Olofsson igenom vad beteendeanalys är och hur den genomförs. Han visar exempelvis på vilka nyckelbeteenden och åtgärder som leder till bättre försäljningssiffror, ökad produktivitet och förbättrad kvalitet.

Denna utgåva utgörs av del 1 ur boken Beteendeanalys i organisationer (2010)Boken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. 

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker.