Din webbläsare (Internet Explorer) är föråldrad. Uppdatera webbläsaren för en bättre och säkrare upplevelse.

Studiehandledning Framgångsrik läs- och skrivundervisning STHL

Denna studiehandledning till boken Framgångsrik läs- och skrivundervisning ger underlag för åtta utbildningsträffar. Här presenteras ett helhetsgrepp på läs- och skrivundervisningen – hela det komplicerade samspelet mellan elevens lärande och lärarens undervisning samt lärarens eget lärande.

Läs mer...
Studiehandledning Framgångsrik läs- och skrivundervisning STHL Studiehandledning Framgångsrik läs- och skrivundervisning STHL
Studiehandledning Framgångsrik läs- och skrivundervisning STHL

Studiehandledning Framgångsrik läs- och skrivundervisning STHL

ISBN 9789127139862
Utkom 31 mars 2014
ISBN
9789127139862
Typ
Häftad
Sidantal
30
Du har nått den maximala köpsumman.

Andra intressanta titlar

Denna studiehandledning till boken Framgångsrik läs- och skrivundervisning ger underlag för åtta utbildningsträffar. Här presenteras ett helhetsgrepp på läs- och skrivundervisningen – hela det komplicerade samspelet mellan elevens lärande och lärarens undervisning samt lärarens eget lärande.

 

I studiecirkeln får deltagarna förutsättningar att skapa strukturer för kollegialt samarbete på skolan och ökad medvetenhet om vad som utmärker god läs- och skrivundervisning för alla elever. Deltagarna har identifierat och blivit medvetna om viktiga faktorer i lärandeprocessen och utvecklat ett gemensamt yrkesspråk

Denna studiehandledning till boken Framgångsrik läs- och skrivundervisning ger underlag för åtta utbildningsträffar. Här presenteras ett helhetsgrepp på läs- och skrivundervisningen – hela det komplicerade samspelet mellan elevens lärande och lärarens undervisning samt lärarens eget lärande.

 

I studiecirkeln får deltagarna förutsättningar att skapa strukturer för kollegialt samarbete på skolan och ökad medvetenhet om vad som utmärker god läs- och skrivundervisning för alla elever. Deltagarna har identifierat och blivit medvetna om viktiga faktorer i lärandeprocessen och utvecklat ett gemensamt yrkesspråk