Din webbläsare (Internet Explorer) är föråldrad. Uppdatera webbläsaren för en bättre och säkrare upplevelse.

Förändringsprocess i fyra steg

Utdrag ur OBM i praktiken

Ledare spelar en avgörande roll för att medarbetare ska kunna och vilja genomföra förändringar i sitt arbete. Här visar de erfarna organisationskonsulterna Rolf Olofsson och Kenneth Nilsson hur man kan utveckla och förbereda ledare och ledningsgrupper inför ett förändringsarbete i en organisation.

Läs mer...
Förändringsprocess i fyra steg Förändringsprocess i fyra steg
Förändringsprocess i fyra steg

Förändringsprocess i fyra steg

ISBN 9789127817449
Utkom 12 april 2016
ISBN
9789127817449
Typ
Häftad
Sidantal
46
Du har nått den maximala köpsumman.
Förändringsprocess i fyra steg Förändringsprocess i fyra steg
Förändringsprocess i fyra steg
E-bok (Epub)

Förändringsprocess i fyra steg

ISBN 9789127817432
Utkom 25 april 2016
ISBN
9789127817432
Typ
E-bok (Epub)
Du har nått den maximala köpsumman.

Andra intressanta titlar

Ledare spelar en avgörande roll för att medarbetare ska kunna och vilja genomföra förändringar i sitt arbete. Här visar de erfarna organisationskonsulterna Rolf Olofsson och Kenneth Nilsson hur man kan utveckla och förbereda ledare och ledningsgrupper inför ett förändringsarbete i en organisation. Metoderna är baserade på OBM (Organizational Behavior Management), som bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Ledarskap och ledningsgrupper” ur OBM i praktiken (2015). Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker.

Ledare spelar en avgörande roll för att medarbetare ska kunna och vilja genomföra förändringar i sitt arbete. Här visar de erfarna organisationskonsulterna Rolf Olofsson och Kenneth Nilsson hur man kan utveckla och förbereda ledare och ledningsgrupper inför ett förändringsarbete i en organisation. Metoderna är baserade på OBM (Organizational Behavior Management), som bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Ledarskap och ledningsgrupper” ur OBM i praktiken (2015). Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker.